Info omkring reklamation
Der gives efter købeloven en reklamationsret i 24 måneder på alle varer. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved produktet som er opstået 24 måneder efter varen er modtaget. Det er dog en forudsætning, at disse mangler ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd, der har medført manglen.
Du skal reklamere inden rimelig tid efter du har konstateret manglen. Reklamerer du senest 2 måneder fra skaden er opdaget, anses reklamationen altid for værende rettidig. Vi refunderer alle fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen, når reklamationen er berettiget.
Vi anbefaler på det KRAFTIGSTE at du ikke tager en vare i brug, før reklamationen er færdigbehandlet.
Som forbruger har man 2 års reklamationsret, hvilket betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig at reklamationen er berettiget.
Reklamationsformular
Når du ønsker at reklamere over et produkt skal der indsendes et billede som dokumentation til [email protected] eller ved at trykke “opret en reklamation” Foroven. Herefter vil vi behandle reklamationen.
Når du returnerer varen, bedes du angive følgende bemærkninger på pakken: Gerne ordrenummer og eller fakturanummer.
Jimahegn ApS ombytter nye og ubrugte vare i forseglet emballage i 14 dage fra købsdatoen, med mindre der er tale om bestillingsvarer/produktionsvarer. bestillingsvarer/produktionsvarer ombyttes ikke og tages ikke retur. Udgifter til fragt ved benyttelsen af returretten påhviler kunden.
Ved reklamationen vedrørende montering, så kan du også benytte denne formular eller [email protected].