Atypisk men efficient tilgang til virksomhedsdrift

Hos Jima Hegn handler successen ikke kun om god markedsføring eller eksklusive teknologier. De har en helt speciel opskrift til at skabe den perfekte DNA og resultater.’

Højere uddannelse og en årelang erfaring er ikke nøglefaktorer, når der hyres nye medarbejdere. I stedet vægtes personlighed og mulighed for at passe ind i det mangfoldige team højt. De fokuserer på at gøre medarbejderne til faglige eksperter efter ansættelsen – men hvorfor prioriteres der sådan, i stedet for at hyre dem med de højeste faglige kvalifikationer?

Driftschefen Caroline fortæller lidt om de sidste par års indsatser i virksomheden, og succeskriterierne for næsten 1000% vækst i 2021.

Det skal være nemt og smart

I en flad organisation som Jima Hegn har man, gennem en årrække, haft mennesker i forsædet, når der skulle ansættes og produceres services til kunderne. F.eks. har Jima Hegn en af de mest effektive webshops når det kommer til køb af nye hegn til haven – en webshop, som er kodet til perfektion og til at gøre det så overskueligt som muligt for kunden at vælge hvilket og hvor meget hegn, der skal købes. Det gør også, at man, uanset om man skal indhegne hele grunden eller afskærme en larmende maskine, har lige nemt ved at få projektet færdiggjort – især med rådgivning fra Jima Hegns kompetente team.

Anerkendelse fra markedet og lokale foreninger

De færreste af de ansatte hos Jima Hegn arbejder med det fag, som de er uddannet indenfor, da vi tror på at videre udvikle folk, det hvor deres potentiale skinner igennem og bruges bedst muligt – Caroline, som står for den daglige drift i forretningen, er uddannet speditør, Thomas fra vores lager er tidligere udstationeret soldat, Hans Christian, som står for vores montagekoordinering, er startet direkte hos os efter han færdiggjorde Handelsskolen og Eline, vores lagerkoordinator, er handelsuddannet salgsassistent i butik. Det vidner om, at Jima Hegn også er en arbejdsplads, som er rummelig nok til at lade nyansatte lære nye fagligheder, og skifte retning i deres professionelle liv.

Selvom der øjensynligt bliver brugt flere resourcer i onboarding processen, forsvinder de ikke fra andre områder, og den mangfoldige virksomhed har vækstet helt ekstremt i 2021. Udover at blive tildelt en Gazelle for fremgangen i virksomheden, så har de øget deres omsætning og udvidet deres handelsaktiviteter og vækstet med næsten 1000%.

Bekvemmelig salgsproces skaber succes for webshoppen

Mangfoldigheden og den organisationsstruktur, der gør, at der er kort og meget få barrierer mellem direktion og medarbejdere, er en del af grunden til succes. Dog skyldes en stor del af det også Jima Hegns webshop, ifølge direktionen selv. Med mulighed for nemt at vælge højde og mængde moduler og tilkøb til hegnet, bare ved at indtaste den ønskede længde på det nye hegn, har Jima Hegn overkommet mange af udfordringerne i den normale proces med at sælge hegnsløsninger.

En kunde kan f.eks. også bare tage et billede af sit gamle hegn, eller der hvor det nye hegn skal stå, sende til Jima Hegn og derefter få en nøjagtig beregning af den fulde pris, inklusive montage, samt rådgivning om hvor meget hegn, der skal købes.

Medarbejdere 2021
Jima Hegn – Os kan du hegne med!

(+45) 70 23 07 89

Eller send os en e-mail:

[email protected]

Skriv et svar